Spreekuur
U kunt bij ons terecht voor medisch advies of een behandeling. Elke patiƫnt proberen we voldoende tijd en aandacht te geven.
Spreekuur
Heeft u klachten of vragen over uw gezondheid? Twijfelt u of iets kwaad kan? Kijk dan eerst op Thuisarts.nl Daar leest u wat u kunt doen en of u de huisarts moet bellen. Ook op de website: Moet ik naar de dokter kunt u veel antwoorden vinden.
Bij het maken van een afspraak via de telefoon zal de assistente eerst vragen wat uw klachten zijn. Zo weet zij welke zorg op dat moment het beste bij u past, bijvoorbeeld een advies via de telefoon, een afspraak met de huisarts op de praktijk of bij u thuis. Of soms hulp van een andere zorgverlener.
Bestellen van medicijnen kunt u telefonisch, via het formulier op de website of via mijngezondheid.net doen. Verwijsbrieven zullen wij zo veel mogelijk naar u mailen of anders opsturen. Als het niet anders kan, kunt u dit ook via de balie regelen.
Er is geen inloopuur meer voor bloedprikken door de STAR-SHL op onze locatie. Op de website van de STAR kunt u de locaties vinden waar dat kan bij u in de buurt.
Opname
Wilt u een gesprek met de huisarts opnemen (geluid, of beeld en geluid). Dan mag dat maar geef dit wel vooraf aan.