Klachten

Alle medewerkers van Huisartsen Laan op Zuid proberen u zo goed mogelijk te helpen. Bij het geven van adviezen en behandelingen gaan we uit van de beste wetenschappelijke kennis en ervaring.

Heeft u een klacht?

Alle medewerkers van Huisartsen Laan op Zuid proberen u zo goed mogelijk te helpen. Bij het geven van adviezen en behandelingen gaan we uit van de beste wettenschappelijke kennis en ervaring.

Heeft u een klacht?
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg. Dat vinden we erg vervelend voor u. Maar ook voor onze huisartsen en medewerkers.

Heeft u een klacht? Bespreek uw klacht dan met ons. Wij nemen uw klacht serieus. We kunnen dan samen zoeken naar een oplossing en onze zorg verbeteren.

Het beste is om de klacht gewoon te bespreken met de betrokken medewerker, of als u dat lastig vindt, kunt u uw klacht ook bespreken met de praktijkmanager. U kunt daarvoor een afspraak maken of u kunt een klachtenformulier ophalen bij de balie en dat invullen. U kunt ook vragen of de assistente dat naar u mailt. Wij bespreken uw klacht dan binnen het team en komen snel met een reactie.

Heeft uw gesprek met de betrokkene medewerkers(s) niet tot een bevredigende oplossing geleid? Dan kunt u contact opnemen me de onafhankelijke klachtencommissie SKGE. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en of op de website van de SKGE.

Uiteraard hopen wij dat deze stappen nooit nodig zijn en dat we samen met u kunnen werken aan een lang gezond leven.